fredag 18 juni 2010

Låsåret är tillända




Så har då ert första år i hemkunskapens kök gått smärtfritt förbi. Ni har varit ett gott gäng att undervisa och att få förmånen att träffa varje vecka. Jag hoppas att ni lärt er en hel del, och att det har stannat kvar i ert medvetande så ni kan laga mat när ni står på egna ben.
Jag kommer inte att undervisa i hemkunskap under nästa läsår, så detta blir ett farväl från mig till er. Vi kommer inte att kommunicera på detta viset mer. En del av er tycker att det känns gott att slippa blogga mer. Men jag är glad att jag har fått er att prova på det så ni vet vad det handlar om att ha en blogg.
Lycka till i framtidens matlagning, städning, tvättning och alla andra konsumentkunskaper.
Sista gången städade ni i köket. Det var superbra gjort och det blev riktigt rent!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar